Reklamation

Reklamation og klager

Købelovens mangels regler gælder for købet.
Du har som udgangspunkt 2 års reklamationsret fra varens modtagelse ifølge købeloven, såfremt du mener, at den vare, du har modtaget, er mangelfuld. Det betyder at du enten kan få den repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Reklamationsretten dækker ikke forkert håndtering eller misbrug af varerne.
Opdager du fejl, skal du indenfor ”rimelig tid” efter, at have konstateret en fejl eller mangel ved varen, give os besked herom på e-mail til butikkamille@gmail.com – Beskriv manglen eller fejlen i den mail og vedlæg en kopi af din faktura, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Klage

Du kan altid klage til os på e-mail til butikkamille@gmail.com. Du kan også indgive en klage over en vare købt hos os til Konkurrence- og
Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.